Terminal de Bursa'daki değişime ayak uyduracak

61BÜYÜKSEHIR BELEDIYE BASKANI RECEP ALTEPE, OTOBÜS TERMINALININ KENTIN MISAFIR ODASI OLDUGUNU BELIRTEREK, BURADA VERILEN HIZMETIN KALITESINI YÜKSELTMEK IÇIN HER TÜRLÜ YATIRIMI YAPMAYA HAZIR OLDUKLARINI SÖYLEDI.

BURULAS GENEL MÜDÜRÜ ALI KAYA, TERMINAL IÇINDE HAKSIZ REKABETE YOL AÇAN HIÇBIR UYGULAMAYA TAVIZ VERMEYECEKLERINI VURGULADI.
 
BURSA -  Bursa Büyüksehir Belediye Baskani Recep Altepe, son dönemde yaptiklari çalismalarla Bursa'da turizm ve hizmet sektörünü öne çikarmaya çalistiklarini hatirlatarak bu degisime otobüs terminalinin de ayak uydurmasi için her türlü yatirimi yapmaya hazir olduklarini söyledi.
 
"Terminal bizim misafir odamiz"
Büyüksehir Belediyesi'nin ulasim sirketi BURULAS tarafindan isletilen Sehirlerarasi Otobüs Terminali'nde hizmet kalitesinin yükseltilmesi, yasanan sorunlarin belirlenip, çözüm üretilmesi amaciyla Baia Otel'de bir toplanti düzenlendi. Burulas Genel Müdürü Ali Kaya, Bursa Kent Konseyi Baskani ve Büyüksehir Belediye Baskan Danismani Mehmet Semih Pala, terminalde yazihanesi bulunan otobüs firmalarinin temsilcileri ve terminaldeki is yeri sahiplerinin katildigi toplantida konusan Baskan Altepe, kentin giris ve çikis noktasi olan terminalin Bursa'nin misafir odasi oldugunu bu nedenle de büyük önem tasidigini vurguladi.
 
baskanaltepe"Turizm yatirimlarinda patlama oldu"
Baskan Altepe, Bursa'da her alanda hizmet kalitesinin dünya standartlarinin üzerine çikmasi için önemli bir gayret gösterdiklerini hatirlatarak, birlik, beraberlik ve ahenk içinde bir çalisma ortami sagladiklarini kaydetti. Bursa'yi yasanabilir bir hale getirerek gelecek kusaklara miras olarak birakma gayreti içinde olduklarini ifade eden Baskan Altepe, "Bu nedenle dagimiza, denizimize, göllerimize sahip çikiyoruz. Bursa'nin tüm degerlerinin Bursa tarafindan yönetilmesini saglayalim. Biz sahip çikmazsak Bursa'ya kimse sahip çikmaz. Özellikle tarihi eserlerin ayaga kaldirilmasi, kongre ve kültür merkezi gibi projelerimiz turizm yatirimlarinda patlamaya neden oldu. Kentin her noktasinda otel insaatlari hizla yükseliyor. Ancak yapilan tüm bu yatirimlarin insan faktörüyle tamamlanmasi ve sunulmasi gerekiyor. Kente ilk gelenlerin karsilandigi terminal de ilk hizmetin sunumu açisindan önemli. Biz terminalde yapilmasi gereken her türlü yatirima haziriz, sizlerin de önerilerini bekliyoruz" diye konustu.
 
Haksiz rekabete izin vermeyecegizalikaya
BURULAS Genel Müdürü Ali Kaya ise terminalin isletmesini yaklasik 3 ay önce aldiklarini ve bu süre içinde sikintilari belirleyip, çözüm için çalismalara hizli bir sekilde basladiklarini söyledi. Kirik ve eksik oturma guruplarinin yenilenmesinden, çevre düzenlemeye kadar birçok çalismanin sürdügünü dile getiren Kaya, "Terminalde yasanan sikintilar sadece BURULAS tarafindan çözülemez. Hizmet kalitesinin yükseltilmesi için isletmecilerimizin de elini tasin altina sokmasi gerekli. Yaptigimiz tespitlerde dükkanlarin disindaki alanlara kabul edilemez taskinlar oldugunu gördük. Ayrica dükkan çalisanlarinin da çagirtkanlik faaliyetleri müsteriler açisindan rahatsizliga, diger dükkan sahipleri açisindan da haksiz rekabete yol açiyor. Bu uygulamalara bugünden itibaren taviz vermeyecegiz" dedi.
 
Ayakta kalmanin ön sarti kaliteli hizmet
Toplantiya katilan terminaldeki is yeri sahipleri ile BURULAS personeline hizmette kalitenin artmasinin önemi hakkinda bilgiler veren Egitim Uzmani Adnan Aslanbay ise firmalar açisindan ayakta kalmanin en önemli sartlarindan birinin kaliteli hizmet oldugunu vurguladi. Günümüzde müsteri kaybetmenin çok kolay olduguna deginen Aslanbay, "Insanlar yüzde 83 oraninda gördüklerine inanirlar. Bu nedenle ilk izlenim çok önemlidir. Dis görünüm, saç tarzi, giyim sekli, beden dili ve ses tonu müsterinin ilk izlenimi açisindan önemli. Müsteriler genellikle hayir, olmaz, imkansiz, isinize gelirse, elimde degil gibi kelimelerden çok rahatsiz oluyor. Bu nedenle dis görünüsümüz kadar üslubumuza da dikkat etmeliyiz" diye konustu.
 
 terminaltoplanti


Yayinlanma Tarihi : 2.9.2014